Karkonoski Sejmik Osób Niepełnosprawnych w Jeleniej Górze zatrudni pracowników biurowych do koordynacji projektów.
Twój zakres obowiązków
- zapewnienie sprawnego i profesjonalnego prowadzenia biura;
- przygotowanie dokumentów, pism, korespondencji oraz zestawień i materiałów na potrzeby biura;
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz pomoc w ich organizowaniu;
- obsługa urządzeń biurowych;
- wsparcie współpracowników tj. koordynatorzy projektów oraz personel merytoryczny w realizacji bieżących zadań.
Nasze wymagania
- wykształcenie min. średnie;
- co najmniej rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym;
- sprawna obsługa urządzeń biurowych, komputera oraz programów (pakiet MS Office — warunek niezbędny);
- wysokie umiejętności organizacyjne, punktualność, odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych (np. EFS, PRFON, inne).
To oferujemy
- wyposażenie pracownika w narzędzia pracy;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności;
- pracę w pełnym wymiarze godzin;
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać na biuro@kson.pl lub osobiście w siedzibie przy ulicy Osiedle Robotnicze 47A.
Kontakt telefoniczny 75 75 24 254
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z kandydatami spełniającymi powyższe wymagania. W CV prosimy o klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).