System iPFRON+ został stworzony, aby osoby z niepełnosprawnościami i ich bliscy jeszcze łatwiej mogli uzyskać dofinansowanie. Jako PFRON dołożyliśmy wszelkich starań, aby nowy system był przejrzysty i funkcjonalny. Pomogły nam w tym NGO, które na etapie jego powstawania przekazywały nam swoje pomysły i propozycje. By Wnioskodawca miał jednak pomoc, uruchomiliśmy dedykowaną infolinię.
Infolinia iPFRON+
Infolinia przeznaczona jest dla Wnioskodawców Indywidualnych, Wnioskodawców Instytucjonalnych, Beneficjentów oraz Pracowników Jednostek Realizujących. Działa od poniedziałku do piątku w
godzinach od 9:00 do 17:00 pod bezpłatnym numerem telefonu 800 007 140. Konsultanci udzielają informacji dotyczących nawigacji w Systemie iPFRON+, wprowadzania danych do formularza wniosku i wypełniania pól formularza w zakresie podstawowej wiedzy merytorycznej wynikającej z przepisów prawa i ogólnych uregulowań czy problemów technicznych w działaniu aplikacji.
Najczęstsze pytania
Na razie do najczęściej zadawanych pytań należą między innymi: jak zarejestrować się do systemu iPFRON+ i co można w nim zrobić? Co jest potrzebne, by złożyć wniosek? Dlaczego trzeba uzupełnić profil użytkownika? Jak złożyć wniosek w imieniu osoby, której jest się opiekunem? Nasi konsultanci odpowiedzą na wszelkie wątpliwości i pomogą w jak najszybszym złożeniu wniosku. Dofinansowanie może uzyskać osoba, która ma trwałą lub okresową trudność w komunikowaniu się, członek rodziny takiej osoby oraz osoba, która ma stały lub bezpośredni kontakt z taką osobą.
Zarejestruj się już dziś w Systemie iPFRON+