Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Wiele diet cechuje szereg restrykcji, sztywnych założeń, itd. Bo czym by była dieta, jeśli moglibyśmy jeść wszystko to, co nam się podoba? Jedną z ciekawych propozycji, która może nie jest aż tak restrykcyjna, aczkolwiek również przynosi dobre rezultaty, jest dieta Diamondów. Opracowana ona została przez Marylin i Harveya Diamondów, którzy pracują w Instytucie Zdrowia w Santa Monica.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Nie masz zaufania do różnego typu diet? Nie martw się. Przedstawiona poniżej dieta pozwoli ci schudnąć 4 kg w przeciągu 13 dni. W tym czasie twoje ciało stanie się jędrne, a ty będziesz funkcjonować na wysokich obrotach, niezależnie od tego, czy masz 18, czy też 40 lat.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Powinniśmy wypijać minimum 2 litry napojów dziennie. Najlepiej, gdy są zróżnicowane i w ten sposób dostarczają nam różnych witamin i mikroelementów. W ciągu dnia warto wybierać niegazowaną wodę, zawierającą odpowiednią proporcję minerałów - szczególnie wapnia, magnezu, sodu, żelaza i węglowodanów. Jeśli decydujemy się na sok, wybierzmy ten naturalnie mętny, niepasteryzowany w 100% wykonany z owoców i warzyw. Powinniśmy unikać napojów gazowanych, przede wszystkim tych z dużą ilością cukru lub jego sztucznymi zamiennikami. Pamiętajmy też, że alkohol i kawa mogą działać na nasz organizm odwadniająco.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Dieta ta, choć posiada znajomą nazwę, jednak różni się od diety proponowanej przez doktora Pierra Dukana. Ta kuracja przynosi ogromne efekty przy minimalnym wysiłku. By zrzucić zbędne kilogramy nie musisz przygotowywać pracochłonnych, często skomplikowanych posiłków, możesz także odstawić tabele kaloryczne. W tym przypadku nie będą ci one potrzebne.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Owoce są zdrowe, ale podobno nie można ich jeść w dowolnych ilościach i o dowolnej porze - czy to prawda?

Owoce, to rzeczywiście niezwykle istotny składnik naszego jadłospisu. Zawierają witaminy i minerały, które wzmacniają odporność, pełnią rolę naturalnych przeciwutleniaczy, wpływają na stan naszej skóry, włosów i paznokci oraz zapobiegają chorobom układu sercowo-naczyniowego. Różnią się jednak między sobą, na przykład pod względem zawartości cukru. Nie można dlatego jeść ich w dowolnych ilościach i o dowolnej porze.

Najlepszym wyborem dla naszego organizmu jest spożywanie 2-3 porcji różnorodnych owoców dziennie. Nie powinniśmy jednego dnia zjadać ich więcej niż 0,5 kg. W innym wypadku dostarczamy ciału zbyt dużo cukrów prostych. Najlepiej wybierać owoce niskokaloryczne i te, na które właśnie jest sezon. Najlepiej też nie jeść owoców wieczorami, ani nie traktować ich jako przekąsek pomiędzy posiłkami. Ostatnią porcję owoców spożywać powinniśmy na podwieczorek.