Logo Karkonoskiego Sejmiku Osób niepełnosprawnych

Cen­trum Sek­tor 3 informuje…

new­slet­ter z dnia 01.04.2021

Szko­le­nie onli­ne: Con­tent mar­ke­ting i reda­go­wa­nie tek­stów w Internecie

Ter­min: 14.04.2021r. godz. 10:00 — 15:00

Ze wzglę­du na aktu­al­ną sytu­ację epi­de­micz­ną szko­le­nie zosta­nie
zre­ali­zo­wa­ne w for­mie onli­ne — poprzez plat­for­mę Google Meet.

Szko­le­nie skie­ro­wa­ne jest do orga­ni­za­cji poza­rzą­do­wych, grup
ini­cja­tyw­nych oraz osób zain­te­re­so­wa­nych zało­że­niem orga­ni­za­cji
poza­rzą­do­wych z tere­nu Wro­cła­wia. Zgło­sze­nia poprzez prze­sła­nie
wypeł­nio­ne­go for­mu­la­rza zgło­sze­nio­we­go [1] do dnia 07.04.2021 r.

Pro­gram szko­le­nia:
1. Jak two­rzyć tre­ści atrak­cyj­ne dla odbior­ców i robo­tów Google­’a?
2. Jak pro­mo­wać orga­ni­za­cję w inter­ne­cie za pomo­cą komu­ni­ka­tów?
(two­rze­nie przy­cią­ga­ją­cych uwa­gę postów, arty­ku­łów, infor­ma­cji dla
mediów, opi­sów dzia­łań i usług, porad­ni­ków).
3. W jaki spo­sób sku­tecz­nie — i za dar­mo — anga­żo­wać odbior­ców?
4. Siła dobre­go mailingu.

Oso­ba pro­wa­dzą­ca: Kata­rzy­na Bie­liń­ska
Spe­cja­list­ka w dzie­dzi­nie komu­ni­ka­cji z oto­cze­niem, prak­tyk z
wie­lo­let­nim doświad­cze­niem biz­ne­so­wym. Dzien­ni­kar­ka od 20 lat zwią­za­na
zawo­do­wo z pra­cą w mediach lokal­nych i ogól­no­pol­skich. Pro­wa­dzi­ła
dzia­ła­nia komu­ni­ka­cyj­ne w Inter­ne­cie dla takich orga­ni­za­cji jak Punkt
Infor­ma­cji Euro­pej­skiej Euro­pe Direct, Biu­ro Lite­rac­kie i Szko­ła
Dzien­ni­ka­rza. Od kil­ku lat współ­pra­cu­je z agen­cja­mi rekla­mo­wy­mi (m.in.
HIGH­LI­TE PR, Best Ima­ges PR), dla któ­rych two­rzy tek­sty biz­ne­so­we i
rekla­mo­we, infor­ma­cje pra­so­we oraz arty­ku­ły kon­tek­sto­we. Absol­went­ka
kur­su tre­ner­skie­go Aka­de­mii Tre­ne­rów Biz­ne­su LAB. Od 9 lat pro­wa­dzi
szko­le­nia i warsz­ta­ty, dzie­ląc się doświad­cze­nia­mi zbie­ra­ny­mi przez
lata pra­cy w róż­nych orga­ni­za­cjach i firmach.

Uwa­ga!
Udział w szko­le­niach jest bez­płat­ny. Zapra­sza­my do zapo­zna­nia się z
warun­ka­mi uczest­nic­twa w szko­le­niach okre­ślo­ny­mi w Regu­la­mi­nie Cen­trum
Sek­tor 3 [2]. Aktu­al­na ofer­ta szko­leń znaj­du­je się w aktu­al­no­ściach
[3] oraz w kalen­da­rzu szko­leń [4].

Wię­cej infor­ma­cji [5]

Pro­jekt Lek­cja: Enter — ŚWIAT NOWEJ EDUKACJI

Sza­now­ni Pań­stwo, zapra­sza­my SZKO­ŁY do udzia­łu w pro­jek­cie
„Lekcja:Enter na Dol­nym Ślą­sku”. Pro­jekt jest współ­fi­nan­so­wa­ny ze
środ­ków Euro­pej­skie­go Fun­du­szu Roz­wo­ju Regio­nal­ne­go w ramach Pro­gra­mu
Ope­ra­cyj­ne­go Pol­ska Cyfro­wa na lata 2014–2020. Wię­cej infor­ma­cji o
pro­jek­cie: www.lekcjaenter.pl. [6]

Pro­jekt reali­zu­je Dol­no­ślą­ska Fede­ra­cja Orga­ni­za­cji Poza­rzą­do­wych w
Part­ner­stwie z Gmi­ną Wro­cław (Wro­cław­skie Cen­trum Dosko­na­le­nia
Nauczy­cie­li), Fun­da­cją Wspie­ra­nia Orga­ni­za­cji Poza­rzą­do­wych
„Umbrel­la”, Fun­da­cją „Krzy­żo­wa” dla Poro­zu­mie­nia Europejskiego.

W ramach pro­jek­tu prze­pro­wa­dzo­ne zosta­ną DAR­MO­WE szko­le­nia TIK dla
nauczycieli/ek dol­no­ślą­skich szkół pod­sta­wo­wych i ponadpodstawowych:

1. Szko­le­nie dla nauczycieli/ek 4 grup przed­mio­to­wych (32 godzi­ny
szko­leń) Celem tego szko­le­nia jest poka­za­nie nauczycielom/kom korzy­ści
z wyko­rzy­sty­wa­nia stron, apli­ka­cji, wszel­kie­go rodza­ju
ogól­no­do­stęp­nych zaso­bów cyfro­wych w swo­jej codzien­nej pra­cy
edu­ka­cyj­nej.

2. Szko­le­nie dla nauczycieli/ek infor­ma­ty­ki (35 godzin szko­leń)
Któ­re­go celem jest przy­go­to­wa­nie nauczycieli/ek do reali­za­cji dwóch
pierw­szych celów nowej pod­sta­wy pro­gra­mo­wej z informatyki.

Obec­nie pro­wa­dzi­my nabór na: szko­le­nia, któ­re odbę­dą się w try­bie
onli­ne– ZGŁO­SZE­NIA SZKÓŁ PRZYJ­MU­JE­MY w try­bie cią­głym do maja 2021

JAK ZGŁO­SIĆ SIĘ DO PRO­JEK­TU?
Pro­si­my o kon­takt Dyrek­cji Szko­ły z koor­dy­na­tor­ką: Ali­cja Pie­trzyk,
‘alicja.pietrzyk@dfop.org.pl’,this)” style=“color: rgb(0, 105, 166);”>alicja.pietrzyk@dfop.org.pl, tel.603 313 819

Zapro­sze­nie i infor­ma­cja o pro­jek­cie z per­spek­ty­wy uczest­ni­czek i
tre­ne­ra ☺ https://www.youtube.com/watch?v=I_ghJZyEpZs [7]

ZASA­DY NABO­RU UCZEST­NI­KÓW PRO­JEK­TU: Nauczyciele/ki nie mogą się
zgła­szać do udzia­łu w pro­jek­cie indy­wi­du­al­nie — muszą zostać
zgło­sze­ni przez dyrek­to­ra szko­ły, w któ­rej pra­cu­ją; Wśród
uczestników/czek powin­ni zna­leźć nauczyciele/ki reprezentujący/e
wszyst­kie eta­py edu­ka­cyj­ne i gru­py przed­mio­to­we: ‑edu­ka­cja
wcze­snosz­kol­na ‑przed­mio­ty: huma­ni­stycz­ne, mate­ma­tycz­no-przy­rod­ni­cze,
arty­stycz­ne ‑infor­ma­ty­cy ‑przed­sta­wi­cie­le kadry kie­row­ni­czej szkół

Szko­le­nia są reko­men­do­wa­ne przez Mini­ster­stwo Edu­ka­cji Narodowej.

Wię­cej infor­ma­cji [8]

Wolon­ta­riu­sze 2020 — nomi­nuj swo­je­go kandydata/kę!

Roz­po­czy­na się czwar­ta edy­cja kon­kur­su “Wro­cław­skie Obli­cza
Wolon­ta­ria­tu”, skie­ro­wa­ne­go do wolon­ta­riu­szy dzia­ła­ją­cych na rzecz
orga­ni­za­cji poza­rzą­do­wych, insty­tu­cji czy spo­łecz­no­ści lokal­nych.
Nomi­no­wać moż­na wolon­ta­riu­szy dzia­ła­ją­cych na tere­nie Wro­cła­wia i
na rzecz jego miesz­kań­ców, któ­rzy ukoń­czy­li 18 lat. Zgło­sze­nia
przyj­mo­wa­ne są w kate­go­rii indy­wi­du­al­nej oraz gru­po­wej, któ­ra obej­mu­je
dzia­ła­nia gru­py wolon­ta­riu­szy skła­da­ją­cej się z min. 3 osób.
Nomi­no­wać kan­dy­da­tów mogą repre­zen­tan­ci wro­cław­skich insty­tu­cji,
orga­ni­za­cji poza­rzą­do­wych, pra­co­daw­cy a tak­że oso­by indy­wi­du­al­ne.
Zgła­szać kandydatki/kandydatów moż­na do 11 kwiet­nia 2021 r. Dla
wyróż­nio­nych wolon­ta­riu­szy prze­wi­dzia­no wie­le nagród. Wśród nich
są bile­ty na wyda­rze­nia kul­tu­ral­ne, edu­ka­cyj­ne i rekre­acyj­ne oraz
gadże­ty zwią­za­ne z Wro­cła­wiem. Szcze­gól­nym wyróż­nie­niem będzie
pre­zen­ta­cja doko­nań wolon­ta­riu­szy na spe­cjal­nie przy­go­to­wa­nej wysta­wie
w cen­trum mia­sta. Poka­za­ni zosta­ną na niej naj­bar­dziej aktyw­ni
wro­cław­scy wolon­ta­riu­sze i ich dzia­ła­nia, tak aby wszy­scy miesz­kań­cy
mie­li moż­li­wość pozna­nia ich dokonań.

Jak nomi­no­wać?
Zgło­sze­nia do udzia­łu w kon­kur­sie moż­na dostar­czyć:
- wypeł­nia­jąc for­mu­larz zgło­sze­nio­wy on-line,
- prze­sy­ła­jąc na adres: Wro­cław­skie Cen­trum Roz­wo­ju Spo­łecz­ne­go, pl.
Domi­ni­kań­ski 6, 50–159 Wro­cław, z dopi­skiem na koper­cie „Kon­kurs
Wro­cław­skie Obli­cza Wolon­ta­ria­tu — zgło­sze­nie”,
- oso­bi­ście do sie­dzi­by Wro­cław­skie­go Cen­trum Roz­wo­ju Spo­łecz­ne­go od
ponie­dział­ku do piąt­ku, w godz. 8.00–15.00 (wrzut­nia przy wej­ściu do
budyn­ku od stro­ny ul. Janickiego).

Regu­la­min [9]

Rusza nabór do pro­jek­tu e‑fektywni.org

Mamy ogrom­ną przy­jem­ność zapro­sić Was do udzia­łu w wyjąt­ko­wym
pro­jek­cie e‑fektywni.org, dzię­ki któ­re­mu uczest­ni­cy zgłę­bią taj­ni­ki
two­rze­nia i zarzą­dza­nia pro­jek­ta­mi, naby­wa­jąc przy tym nowych
kom­pe­ten­cji.
Ta ini­cja­ty­wa ma tak­że na celu stwo­rze­nie prze­strze­ni do swo­bod­nej
dys­ku­sji i wymia­ny doświad­czeń pomię­dzy uczest­ni­ka­mi, pozna­nia
róż­nych ście­żek karie­ry oraz samorozwoju.

W ramach Pro­jek­tu odbę­dą się:

    * szko­le­nia,
    * tre­ning inter­per­so­nal­ny,
    * coachin­gi,
    * reali­za­cja autor­skich projektów.

 — a to tyl­ko nie­któ­re z dzia­łań, cze­ka­ją­cych na uczestników.

Zapra­sza­my do zgła­sza­nia się do e‑fektywnych.
Zapi­sy trwa­ją tyl­ko do 11.04.2021!
Wię­cej infor­ma­cji, Kalen­darz Pro­jek­tu oraz For­mu­larz Zgło­sze­nio­wy na
stro­nie inter­ne­to­wej w lin­ku poniżej.

Szcze­gó­ło­we infor­ma­cje — stro­na pro­jek­tu [10]

„Mapa sty­pen­diów III” — naj­więk­szy raport z bada­nia pro­gra­mów
sty­pen­dial­nych w Polsce

Kim są orga­ni­za­to­rzy pro­gra­mów sty­pen­diów w Pol­sce?
Jakie typy sty­pen­diów — nauko­we, arty­stycz­ne, socjal­ne, spor­to­we — są
naj­pow­szech­niej­sze? Skąd pocho­dzą środ­ki na sty­pen­dia?
W jaki spo­sób pan­de­mia COVID-19 wpły­nę­ła na orga­ni­za­cję pro­gra­mów
sty­pen­dial­nych?

Odpo­wie­dzi na te i na inne pyta­nia znaj­du­ją się w rapor­cie „Mapa
sty­pen­diów III” z kom­plek­so­we­go bada­nia o sty­pen­diach przy­zna­wa­nych
przez samo­rzą­dy, orga­ni­za­cje poza­rzą­do­we, fir­my i szko­ły. Raport
dostęp­ny jest za dar­mo na por­ta­lu www.mojestypendium.pl. [11]

Zespół Fun­da­cji Dobra Sieć prze­pro­wa­dził naj­więk­sze w Pol­sce,
uni­kal­ne bada­nie spo­łecz­nych pro­gra­mów sty­pen­dial­nych w Pol­sce,
reali­zo­wa­nych w latach 2019–2020. W rapor­cie zosta­ły przed­sta­wio­ne
naj­waż­niej­sze infor­ma­cje o seg­men­cie spo­łecz­nych sty­pen­diów w Pol­sce,
w tym:
-licz­ba i typ orga­ni­za­to­rów,
-licz­ba pro­gra­mów sty­pen­dial­nych,
-ska­la i rodzaj pro­gra­mów,
-wyso­kość wspar­cia sty­pen­dial­ne­go i budże­tu prze­zna­czo­ne­go na
pro­gra­my sty­pen­dial­ne,
-ogól­na cha­rak­te­ry­sty­ka stypendystów.

Po raz pierw­szy od 2013 roku, zespo­ło­wi Fun­da­cji uda­ło się dotrzeć
do infor­ma­cji o tym, ile wyno­szą sty­pen­dia, z jakich środ­ków
pocho­dzą finan­se orga­ni­za­to­rów prze­zna­czo­ne na sty­pen­dia (np.
daro­wi­zny, dota­cje, środ­ki publicz­ne etc.)

Zapra­sza­my do zapo­zna­nia się z rapor­tem [12]!

Wię­cej infor­ma­cji na stro­nie inter­ne­to­wej [13]

Pra­ca dla Koordynatora/ki Usług asystenckich

Fun­da­cja Ima­go poszu­ku­je oso­by na sta­no­wi­sko koordynatora/ki usług
asy­stenc­kich odpowiedzialnego/j za obsłu­gę pro­ce­su świad­cze­nia usług
asy­stenc­kich na rzecz osób z nie­peł­no­spraw­no­ścia­mi Miej­sce pra­cy:
WRO­CŁAW.

Zakres obo­wiąz­ków obejmuje:

    * pro­wa­dze­nie i aktu­ali­za­cja dia­gnoz potrzeb osób z
nie­peł­no­spraw­no­ścia­mi w zakre­sie świad­cze­nia usług asy­stenc­kich,
    * kon­takt z oso­ba­mi z nie­peł­no­spraw­no­ścia­mi i ich oto­cze­niem,
    * udzie­la­nie infor­ma­cji,
    * przyj­mo­wa­nie zamó­wień na usłu­gi wspar­cia asy­stenc­kie­go,
    * roz­wią­zy­wa­nie sytu­acji kry­zy­so­wych,
    * nad­zór nad jako­ścio­wym i ilo­ścio­wym zakre­sem pra­cy asy­sten­tów,
    * współ­de­fi­nio­wa­nie czyn­no­ści asy­stenc­kich,
    * pro­mo­cja dzia­łań i rekru­ta­cja uczest­ni­ków,
    * przy­go­to­wy­wa­nie doku­men­ta­cji pro­jek­to­wej, umów, kart wspar­cia,
    * przy­go­to­wa­nie har­mo­no­gra­mów,
    * moni­to­ring uczest­ni­ków i wdra­ża­nych działań.

Szcze­gó­ło­wy opis ofer­ty wraz z wyma­ga­nia­mi oraz zakre­sem obo­wiąz­ków
znaj­dzie­cie pań­stwo w lin­ku poniżej.

Wię­cej infor­ma­cji na stro­nie inter­ne­to­wej [14]

Zgłoś pomysł i zdo­bądź grant — Gene­ra­tor Inno­wa­cji.
Sie­ci Wspar­cia 2

Pan­de­mia poka­zu­je, jak bar­dzo oso­by star­sze potrze­bu­ją wspar­cia. Do
wyzwań spo­łecz­nych obej­mu­ją­cych oso­by star­sze może­my zali­czyć
tak­że poniż­sze zagadnienia:

    * stwo­rze­nie odpo­wied­nie­go sys­te­mu wspar­cia opiekunów

    * umoż­li­wie­nie i zachę­ce­nie senio­rów do wszech­stron­nej aktyw­no­ści
    * umoż­li­wie­nie senio­rom samo­dziel­ne­go, nie­za­leż­ne­go funkcjonowania

    * nowe spo­so­by myśle­nia o sta­ro­ści i wdra­ża­nie opar­tych na nich
roz­wią­zań

    * pro­wa­dze­nie sku­tecz­nej pro­fi­lak­ty­ki zdrowotnej

    * kom­pe­ten­cje cyfro­we seniorów

    * dostrze­że­nie róż­no­rod­no­ści gru­py seniorów.

W imie­niu PCG Pol­ska oraz Towa­rzy­stwa Ini­cja­tyw Twór­czych „ę“
infor­mu­je­my o II nabo­rze na nowa­tor­skie roz­wią­za­nia na rzecz osób
star­szych w ramach pro­jek­tu Gene­ra­tor Inno­wa­cji. Sie­ci Wspar­cia 2.

Poszu­ki­wa­ne są roz­wią­za­nia, które:

    * popra­wią jakość życia osób star­szych i ich bli­skich w domu,
pra­cy, w lokal­nej spo­łecz­no­ści i pomo­gą lepiej przy­go­to­wać się do
sta­ro­ści
    * uru­cho­mią lokal­ne i sąsiedz­kie sie­ci wspar­cia na rzecz osób
star­szych lub/i opie­ku­nów rodzin­nych, by zmniej­szyć poczu­cie
osa­mot­nie­nia
    * spra­wią, że insty­tu­cje będą mogły ofe­ro­wać bar­dziej dostęp­ne
usłu­gi, współ­two­rzo­ne przez oso­by starsze

oraz  pomy­sły, które:

    * pro­wa­dzą do powsta­nia nowych pro­duk­tów i usług
    * ulep­sza­ją ist­nie­ją­ce roz­wią­za­nia
    * nie były jesz­cze reali­zo­wa­ne w Polsce.

Zakwa­li­fi­ko­wa­ne pomy­sły zyskają:

    * grant na testo­wa­nie roz­wią­za­nia w wyso­ko­ści do 50 tys. zł
    * wspar­cie eks­per­tów o war­to­ści od 5 do nawet 30 tys. zł
    * indy­wi­du­al­ną pra­cę nad roz­wo­jem pomy­słu z tuto­rem
    * pro­fe­sjo­nal­ną pro­mo­cję o war­to­ści ponad 19 tys. zł

    * udział w warsz­ta­tach, spo­tka­niach, tar­gach i pitchingach.

 Dołącz do gru­py SIE­CI WSPAR­CIA!
Pomy­sły moż­na zgła­szać do 10 maja 2021 roku.

Szcze­gó­ło­we infor­ma­cje o pro­gra­mie [15]

roz­po­czę­ła się rekru­ta­cja kan­dy­da­tów na Uczest­ni­ków Pro­jek­tu
CYBER­SI­ŁA­CZE

Wspar­cie pro­jek­tu „Cyber­Si­ła­cze” dedy­ko­wa­ne jest oso­bom
nie­peł­no­spraw­nym fizycz­nie, powy­żej 25 roku życia, zamiesz­ku­ją­cym
woj. dol­no­ślą­skie oraz woje­wódz­two ślą­skie. Oso­ba zain­te­re­so­wa­na
przy­stą­pie­niem do pro­jek­tu, musi posia­dać orze­cze­nie o
nie­peł­no­spraw­no­ści. Uczest­ni­kiem pro­jek­tu może być rów­nież oso­ba z
nie­peł­no­spraw­no­ścią sprzę­żo­ną. Warun­kiem udzia­łu w pro­jek­cie jest
posia­da­nie umie­jęt­no­ści cyfro­wych i kom­pe­ten­cji spo­łecz­nych na
pozio­mie nie­prze­kra­cza­ją­cym 3 poziom Pol­skiej Ramy Kwalifikacji.

Pod­sta­wo­wym celem mode­lu jest wzrost kom­pe­ten­cji cyfro­wych i
spo­łecz­nych 13 uczest­ni­ków pro­jek­tu z woje­wódz­twa dol­no­ślą­skie­go
oraz 13 uczest­ni­ków z woje­wódz­twa ślą­skie­go. Wspar­cie prze­wi­dzia­ne w
pro­jek­cie ma za zada­nie przy­czy­nić się do wzro­stu świa­do­mo­ści
uczest­ni­ków w zakre­sie cyber­bez­pie­czeń­stwa oraz naby­cia wie­dzy i
umie­jęt­no­ści potrzeb­nych do zapo­bie­ga­nia ryzy­kow­nym zacho­wa­niom w
sie­ci. Poprzez wspar­cie edu­ka­cyj­no-dorad­cze, uczest­ni­cy pro­jek­tu będą
w sta­nie roz­wi­nąć swo­je kom­pe­ten­cje spo­łecz­ne, zwięk­szyć
samo­dziel­ność oraz roz­wi­jać umie­jęt­no­ści interpersonalne.

 Oso­ba zain­te­re­so­wa­na udzia­łem w pro­jek­cie powin­na zapo­znać się z
doku­men­ta­mi dostęp­ny­mi na stro­nie inter­ne­to­wej (link pod komu­ni­ka­tem)
oraz wypeł­nić odpo­wied­nie for­mu­la­rze. Odbiór doku­men­tów przez
per­so­nel pro­jek­tu jest dosto­so­wa­ny do indy­wi­du­al­nych potrzeb oso­by
zgła­sza­ją­cej udział.

W ramach pro­jek­tu ofe­ro­wa­ne jest nastę­pu­ją­ce wsparcie:

    * DIA­GNO­ZA — bada­nie prze­pro­wa­dzo­ne przez dia­gno­stę, któ­re­go celem
jest wery­fi­ka­cja wyj­ścio­wych umie­jęt­no­ści uczest­ni­ka w zakre­sie
cyfro­wym i spo­łecz­nym;
    * WSPAR­CIE EDU­KA­CYJ­NE — wspar­cie mery­to­rycz­ne reali­zo­wa­ne przez
tuto­rów edu­ka­cyj­nych; spe­cy­fi­ka wspar­cia zależ­na od potrzeb,
wyni­ka­ją­ca z prze­pro­wa­dzo­nej dia­gno­zy.
    * GRU­PO­WE WARSZ­TA­TY KOM­PE­TEN­CJI SPO­ŁECZ­NYCH — spo­tka­nia uczest­ni­ków
pro­jek­tu pro­wa­dzo­ne przez psy­cho­lo­ga, dzię­ki któ­rym posze­rzą swo­je
zdol­no­ści inter­per­so­nal­ne;
    * DORADZ­TWO ZAWO­DO­WE — indy­wi­du­al­ne wspar­cie dorad­cy zawo­do­we­go w
two­rze­niu ścież­ki karie­ry uczest­ni­ków dosto­so­wa­nej do jego
moż­li­wo­ści i potrzeb;
    * WALI­DA­CJA EFEK­TÓW WSPAR­CIA — wery­fi­ka­cja naby­tych przez uczest­ni­ków
pro­jek­tu umie­jęt­no­ści (nie­obo­wiąz­ko­wa)
    * OPIE­KUN OSO­BY ZALEŻ­NEJ — pro­jekt prze­wi­du­je moż­li­wość
sko­rzy­sta­nia z usłu­gi opie­ku­na np. dziec­ka, na czas uczest­ni­cze­nia w
zada­niach pro­jek­tu;
    * ASY­STENT OSO­BI­STY OSO­BY NIE­PEŁ­NO­SPRAW­NEJ — wspar­cie uczest­ni­ków w
posta­ci indy­wi­du­al­ne­go wspar­cia asystenckiego;

    * AKTY­WI­ZA­CJA SPO­ŁECZ­NA — wyj­ścia do insty­tu­cji kul­tu­ry mają­ce na
celu włą­cze­nie Uczest­ni­ków w funk­cjo­no­wa­nie społeczne.

Pro­jekt reali­zo­wa­ny jest przez Fun­da­cję IMAGO.

Stro­na pro­jek­tu [16]